پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215579
کارخانه سيمان شهرکرد با ۵۰ درصد ظرفيت در حال توليد است
تاریخ انتشار : 1395/05/02 08:40:21
نمایش : 1676
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: کارخانه سيمان شهرکرد در حال حاضر تنها با ۵۰ درصد ظرفيت خود مشغول فعاليت و توليد است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا نبوي ظهر در شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي استان اظهار داشت: کشور ما به دليل تدبير و درايت مقام معظم رهبري با وجود ناامني در منطقه يکي از مناطق امن است اما در اين ميان مشکلاتي داريم که در حق مردم و نظام نيستند که براي حل آن‌ها بايد به مصلحت ملي بيشتر توجه کنيم و از نگاه سياسي به هر مسئله‌اي بپرهيزيم.

وي با بيان اينکه زيربناهاي اقتصادي خوبي در کشور وجود دارد، افزود: متأسفانه تحريم و سوء مديريت در چند سال گذشته مشکلاتي را براي توليدکنندگان به وجود آورده و اقتصاد را کوچک کرده است.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري با تأکيد بر تشويق مردم براي خريد کالاي داخلي، بيان کرد: بايد با خريد کالاي داخلي بازار را تحريک و سبب رونق آن شويم.

نبوي با بيان اينکه کارخانه سيمان استان اکنون تنها با نيمي از ظرفيت خود مشغول به کار است، خاطرنشان کرد: تعامل بيشتر با کشورهاي همسايه راهي براي فروش کالاهاي توليد داخل است از همين‌رو بايد توجه بيشتري به قراردادهاي ترجيحي با ديگر کشورها داشته باشيم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html